Bevásárlókosár

0db - 0 Ft
Az Ön kosara üres!

Ingyenes ph riport
+ 2000 Ft értékű kupon

E-mail cím:*
Keresztnév:*
Vezetéknév:*
Super Admin által. | Posztolva ide: Lúgosítás,Savasság-betegség KAPCSOLAT | Nincs még hozzászólás. | 968 megtekintés a cikken
Igen, a „light” üdítő is hizlal…

Ma már mindenki tudja, hogy a szénsavas üdítők a gonosz megnyilvánulásai itt a földön...

A rengeteg számmal ellátott kemikália, a derekunkat, lábunkat vastagító magas cukortartalmú kukorica-szirup, soroljam még?

 

Egy egészségi problémák sokaságát okozni tudó, szénsavas koktélról van szó, melyet nemtörődömök milliói imádnak.

Miután ezt az írást olvasod, tudom, hogy Téged érdekel saját egészséged, külalakod.
Meglepő, de sokan gondolják, hogy a diétás (aszpartammal -dúsított) üdítőitalok segítenek a fogyásban. Nem egyszer hallom, mikor valaki arról áradozik: milyen egészségesen táplálkozik, és szinte csak „light” üdítőitalokat fogyaszt.
 
 
 
 
Ha már itt vagyunk…
 
Az égvilágon SEMMI egészséges nincs a „light” üdítőitalokban!
Ha elvégzel egy alapos internetes kutatást tudományos munkák után, hamar kiderül: a csökkentett kalóriatartalmú üdítőitalok jobban hizlalnak, mint hagyományos verzióik!
Idézet egy 8 év időtartamú kutatásból, melyet a University of Texas végzett el:
„Nem volt számunkra meglepő, hogy a szénsavas üdítők fogyasztása milyen könnyen hozható kapcsolatba az elhízással” –nyilatkozta Dr. Fowler a WebMD oldalnak- „Ami viszont megdöbbentett bennünket: amikor a csak csökkentett energiatartalmú üdítőital-fogyasztókat vettük górcső alá, még erősebb kapcsolatot találtunk az említett termékek, és a túlsúlyosság között!”
 
„Minden doboz (,33 liter) „light” szénsavas üdítőital 41%-al emeli elhízásunk esélyét!” -állítja a kutató.
 
Nem mintha nem tudtuk volna, mennyire ártalmasak a cukorral készülő szénsavas üdítők, és akkor most kiderül, hogy a light-os verzió még sokkal rosszabb? Na de miért?
 
A válasz a kérdésre többtényezős. Először is, a mesterséges édesítőanyagok negatív hormonreakciót váltanak ki az emberi szervezetben. Ennek következtében „light” üdítőitalok fogyasztása utáni 1-2 órában a zsírelraktározást ösztönző hormonok túlsúlyba kerülnek, miközben szervezetünk szinte kívánja a szénhidrátokat, az egyszerű, feldolgozott cukrokat.
 
A másik ok színtiszta pszichológia: sokan úgy érzik, hogy „light” italok fogyasztásával sok kalóriát „váltanak ki”, minek következtében több ételt fogyaszthatnak. És meg is teszik!
Ha komolyan gondolod egészséged, külalakod, az összes szénsavas terméket (light, vagy nem light) kilométerekkel kerüld el! (nem beszélve a mesterséges édesítőanyagokat tartalmazó élelmiszerekről, melyek szintén kerülendők, ha van rá lehetőség)
 
Akkor mi a legjobb alternatíva, ha megszomjaznánk?Például a citromos víz, vagy az cukor-, és édesítőszer-mentes jeges-teák. Fehér, fekete, zöld, stb. -a jeges-teákkal jól el lehet játszani. Ha mindenképpen szeretnél valami édeset nyelved végére, használj steviát vagy xilitet!
 
 
 
Mi az a stevia? Nem egy mesterséges édesítőszer, hanem természetes, nagyon alacsony kalóriatartalmú herbária. Dél-Amerikából származik, és por formájában kb. 300-szor édesebb, mint a cukor! (pontosan ezért vigyázni is kell vele, mert meglehetősen erős) Ha beírod a keresőbe, több weboldalt is találsz, mely steviát forgalmaz.
A másik jó alternatíva a Xilit, azaz nyírfacukor, amely abból a szempontból talán előnyösebb, hogy semmi utóíze nincs. Lassú felszívódásának köszönhetően nem emeli meg hirtelen a vércukorszintet, cukorbetegek és fogyórkúrázók is fogyaszthatják!
 
Mike Geary, www.truthaboutabs.com
Notice: Undefined variable: products in /home/megagreen/public_html/catalog/view/theme/VARNA/template/blog/post.tpl on line 103
Amit az orvosod Soha nem mondana el neked!
Kattints ide az ingyenes pH riportért!
ph_book
+ Ajándék
+ 2000 Ft értékű kupon
gift_book
Sav-bázis ételtáblázat +25 ízletes lúgosító recept!